علی امتیاز ایک ابھرتا ہوا نوجوان آرٹسٹ

یہ مضمون پاکستانی گلوکار، موسیقار، کی زندگی اور کارناموں پر روشنی ڈالتا ہے۔
نغمہ نگار میوزک ڈائریکٹر اور ڈیجیٹل مارکیٹر علی امتیاز۔ وہ ایک کثیر جہتی فنکار ہے۔پاکستانی میوزک انڈسٹری۔ وہ ایک نوجوان اور قابل آرٹسٹ ہے جس نے اسے بھی بنایا ہے۔
موسیقی کی صنعت میں نام علی امتیاز 12 فروری 1993 کو گوجرانوالہ میں پیدا ہوئے۔
اس وقت متحدہ عرب امارات میں مقیم ہیں۔انہوں نے فاسٹ پاکستان اور ایڈنبرا بزنس سکول برطانیہ سے ماسٹرز کیا ہے۔ اس کے پاس بھی ہے۔ہارورڈ یونیورسٹی سمیت دنیا بھر سے 20 مختلف سرٹیفیکیشن حاصل کیے، لندن سکول آف اکنامکس، گوگل اور میٹا۔علی امتیاز میوزک انڈسٹری کا ایک ایسا نامور نام ہے جو موسیقی کا انتخاب اسی وجہ سے کرتے ہیں۔
آرٹ اور موسیقی کے لئے اس کا جذبہ. وہ ایک گلوکار، موسیقار، نغمہ نگار اور اسی طرح موسیقی ہے۔پروڈیوسر. اس کا میوزک فیملی سے کوئی تعلق نہیں ہے جس کی وجہ سے وہ بہت تھے۔موسیقی میں ان کی دلچسپی کے بارے میں اپنے خاندان کے ردعمل سے پریشان تھے لیکن جب سب اچھا ہو گیا۔انہیں فن اور موسیقی کے لیے اس کے شوق کے بارے میں معلوم ہوا۔
علی امتیاز قابلیت، ہمہ گیریت اور عاجزی کے حامل انسان ہیں جنہوں نے گانے کے بول لکھے ہیں۔مختلف مقبول گیت جب کہ ان میں سے کچھ انہوں نے کمپوز اور گائے بھی۔
میں نے ان کے کچھ گانوں کی فہرست اکٹھی کر دی ہے جو ان کے لکھے اور گائے ہوئے ہیں۔
Kaisay Jeeyain – کور۔ پہلا گانا۔ شائر شہرت سرمد قدیر کے ساتھ
اس گانے میں انہوں نے اپنی شاعری کا استعمال کیا ہے۔ گانا "یاد آتا ہے” بھی اسی نے گایا اور لکھا ہے۔انہوں نے یہ گانا گلوکارہ و اداکارہ علیحہ چوہدری کے ساتھ گایا ہے۔ گانے کی موسیقی سعد سلطان نے دی ہے۔دل دیوانہ پہلا گانا ہے جو اس نے 16 سال کی عمر میں لکھا تھا۔ اس نے گانا آغاز گایا تھا – اپنے کالج کے ایک دوست حسن نعیم کے ساتھیہ گانا بھی ہے۔ خود کی طرف سے لکھا.اس گانے کی موسیقی کرپٹن گائز اور علی امتیاز نے دی ہے۔ لوٹ آنا بھی ان کا لکھا ہوا ہے اور یہ گانا انہوں نے نازش کے ساتھ گایا ہے۔ گانے کا ریمکس کرپٹن گائز کا ہے۔ گلوکاری اور کمپوزنگ کے علاوہ علی امتیاز ڈیجیٹل مارکیٹر کے طور پر بھی کام کرتے ہیں۔علی امتیاز ایک ڈیجیٹل مارکیٹر ہے جس میں بڑی مہارت اور ٹیلنٹ ہے۔ وہ پرجوش ہے۔ کے شعبے میں اپنا نام روشن کرنے کے لیے مسلسل ترقی اور ہوشیار اور محنت دونوں طرح سے کام کرنامارکیٹنگ وہ مواد کی تخلیق، ورڈپریس اور میں مہارت کے ساتھ ڈیجیٹل مارکیٹنگ کر رہا ہے۔ علی امتیاز ڈیجیٹل مارکیٹنگ کے ماہر ہیں جنہوں نے کلائنٹس کے ساتھ کام کیا ہے۔ دنیا ان کے سوشل میڈیا اکاؤنٹس اور کاروبار کو بڑھانے میں مدد کرنے کے لیے مختصراً، وہ ایک ہے۔
ملٹی ٹیلنٹڈ شخصیت جس نے موسیقی کے میدان میں اپنا نام کمایا مارکیٹنگ کے ساتھ ساتھ. وہ ان تمام نوجوان نسلوں کے لیے ایک طرح کی ترغیب ہیں جو چاہتے ہیں۔
اپنی زندگی میں کچھ حاصل کرنا چاہتے ہیں اور اپنی شناخت بنانا چاہتے ہیں۔

متعلقہ آرٹیکلز

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button